Nu och Då!



Hej!

Att kolla på film, kolla på bloggar och bara vanliga bilder på google.se har hjälpt mig att hitta nya spännande vinklar att fota hästar på! Ex. Att hitta ett bra läge att fota. Bilden som är fotad i slutet av 2011, då har jag hittat ett läge där två shettisar är lite busiga och det blir en mer spännande bildatt titta på medans bilden som är fotad 2010 ser lite dyster ut pågrund utav att hästarna ser lite mer trötta ut. Så det blir automatiskt roligare att titta på den översta. ( Tycker jag )

Har ni också något foto som är fotat för något år sedan och ett som är taget nyligen! Jag skulle gärna kolla in det!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

FOTOROSA

(På min blogg är det inte tillåtet att kopiera bilderna)

RSS 2.0